Hei ajattelin kertoa itsestäni vähän lisää.. Kun olin pieni ihhmettelin miten isäni suunnittelee rakennuksia ja kyselin häneltä paljon siis olen saanut isältäni opetusta.. Minun pitää matkustella paljon koska teen erilaisia rakennuksia perheeni kulkee minun mukanani.. Tällä hetkellä asun Pisan kaupungissa ja meidän asuntomme on tehty savesta ja huonekaluja ei ole paljon.. Perheeni ja minä syömme kasviksia, vihanneksia, sieniä ja naudan lihaa.. Kun haen työvoimaa laitan tietynlaisia ilmoituksia ja ihmiset tulevat paikaan jossa otan(tai jokumuu ottaa) heidän tietonsa ylös.. Työmiehet tulevat vain ilmoittautumaan enkä minä oikeastaan tiedä edes mistä he ovat saaneet koulutuksen. Työpäiväni pituus vaihtelee max.18h min.4h.. Pukeudun kietouduttavaan pellavaliinaan..

Heli(En löydä tietoa kuka rahoitti pisantornin.. ja Marenuits Krasiutas ei ole rakentanut pisan tornia ja rakentajaa ei löydy..)