Hei! Minä olen Antonia niin kuin otsikossakin lukee. Ikää minulla on 33 vuotta, eli olen vielä nuori mies.Perheeseeni kuuluu minun lisäkseni 2 lasta ja vaimoni. Diana on hyvä vaimo minunlaiselleni miehelle. Han on avoin ja ymmärtäväinen. Tyttöni nimi on Aqva ja poikani Marcus.Kummatkin ovat perheessämme tasa-arvossa, eli kumpaakaan ei halveksita, vaan ovat yhtä tärkeitä.

Ammatiltani olen viinien viljejiä. Kasvatan viinirypäleitä ,josta viini tehdään.Palkkani ei ole kummoinen ,joten perheessämme emme syö lihaa. Se on kallista ja varakkaiden ruokaa. Syömme kaikenlaisia kasviksia,vihanneksia ja esim. puuroa.

Pukeudun toogaan ,miesten vaatteesee. Minulla on lyhyt tukka ja pieni parta.Olenha vain tavallinen mies.Perheessämme pukeudutaan samalla tavalla, tosin naispuoliset pukeutuivat tunikkaan.Perheemme asuu omassa talossa. Siellä on tarpeeksi tilaa ja lyhyt matka viljejysalueelle.

                  Hanna