Hei! Olen siis keisari Trajanus, ja asun antiikin Roomassa. ikävä kyllä, asun ihan tavallisessa kerrostalossa, eli insulassa, mutta minulla ei ole alivuokralaisia, koska olen ostanut "huoneiston" itselleni. Ei siinä mitenkään erityisen hyvä ole asua, mutta parempi kuin tyhjänpäällä. Minä asun ihan yksin, minulla on kyllä ollut vaimo, mutta me olemme eronneet. Vaimoni jäi odottaman minulle lasta, mutta en tiedä yhtään mitä heille kuuluu, koska vaimoni ei ole halunnut tavata minua lainkaan. Olisihan se kyllä todellakin kiva, nähdä mitä lapselleni kuuluu mutta... Minun päiväjärjestykseni on välillä hyvin kiireinen, ja välillä todellakin niin väljä että ei tiedä mitä tekisi. No mutta yleensä minä nousen noin seitsemältä, syön aamiaisen, teen normaalit aamu rutiinit, sitten lähden töihin, (jos sattuu olemaan) Ja olen siellä kiireisimpinä päivinä aamusta iltaan, ja jos on vähän väljempää, minä lojun työmatkoilla. (esim. käyn katsomassa colosseumin kuntoa, kiertelen ympäri roomaa työtehtävissä, istuskelen valtaistuimessa...) Kun tulen töistä olen yleensä niin puhki, etten jaksaisi mitään, mutta jos ajatuksiini eksyy kylpylä, se on menoa sitten. sitten lekottelen höyry-altaissa, hieronnassa ja uiskentelen altaissa. Se on todella rentouttavaa uskokaa tai älkää! Kun tulee kylpylästä, simahtaa vain sänkyyn ja aamulla herää taas pirteänä uuteen päivään.  Ruokavalioni on hyvin yksinkertainen: naudanlihaa, siankohtua, kasviksia... Hyvää! mutta nyt minun on aika mennä nukkumaan. (haukottelee).