Minun perheeni

 <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Hei. Minun nimeni on Demon, ja olen tämän  perheen ”johtava päällikkö”, eli siis olen tämän perheen isä.  Perheessäni on myöskin ihanan ihana vaimoni Athanasia. Minä ja Athanasia olemme naimisissa, mutta meillä ei ole kuitenkaan kovin paljon yhteistä aikaa koska minulla on kiireisiä päiviä kuvanveistäjänä. Mutta perhe on minulle kuitenkin tärkein, ja on ihanaa  pitkän työpäivän jälkeen istuutua perheen kanssa valmiiseen ruokapöytään. Ai niin! Meinasin unohtaa meidän ihanaiset ja hiukan villit lapsemme. Nuorimmainen on vasta viisi vuotias tyttö, ja hänen nimensä on Gaiana. Sitten meillä on  myös aika rauhallinen poika joka on setsemän vuotta, Heracleitus. Ja vielä vanhimmainen tyttö, yksitoista vuotta, Demostrate. Tässä on minun perheeni, minun täytyy nyt jatkaa työpäivää.

Paula