Hei! Minä taas täällä, Demon. Ajattelin kertoa teille minun normaalista elämästäni. Minä siis asun ihan normaalissa Kreikkalaisessa talossa. Seinämme ovat hauraita, aurinkokuivattua tiiltä. Sisustuksemme on hyvin halpa ja yksinkertainen. Meidän talossamme on kaksi kerrosta, alakerrassa on keittiö, ja minun työhuoneeni. Yläkerrassa on minun, vaimoni ja kolmen lastemme makuuhuoneet. Me pukeudumme myös aika tavallisesti. Vaimoni hipsuttelee kotona kitonissa, ja minä himatonissa. Kodissamme sisustuksen on laatinut vaimoni. Hän on halunnut paljon arkkuja koruille ja vaatteille, sekä muutama kappale hienosti maalattuja ruukkuja. Athanasia, vaimoni on hyvä äiti. Hän "valmentaa" nuoria tyttäriämme tulemaan yhtä hyviksi äideiksi kuin Athanasia. Poikamme on tällä hetkellä koulussa, yksityisopetuksessa, joten hän ei käy paljon kotona. Vaimoni valmistaa päivittäin ihanaa puuroa syötäväksi, ja juhlina syömme cocina en cocinaa, sekä confituras de coyaa.

Paula. 6lk.